مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-17اقتصادي

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه طرح های نیمه تمام استان نیازمند توجه ویژه دولت است، گفت: سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است.

- ، محمد نوذری امروز دوشنبه در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف خواستار توجه بیش از پیش دولت به استان به ویژه در اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام شد و اظهار کرد: تا پایان دولت با تمام توان طرح های نیمه تمام استان را دنبال خواهیم کرد و در این میان برخی پروژه ها که در وضعیت استان تاثیرگذاری مضاعفی دارند نیازمند توجه بیشتر است.

وی در ادامه گفت: در این زمینه اتمام دو طرح بزرگ و نیمه تمام احیای اراضی و سامانه گرمسیری در حوزه کشاورزی می تواند باعث تحول بزرگی در توسعه و اشتغال استان شود که برای این مهم نیازمند تزریق اعتبارات لازم از صندوق توسعه ملی هستیم.

نوذری، از ضرورت توجه به زیرساخت های اربعین استان باتوجه به پوشش 65 درصدی زوار گفت و تصریح کرد: امروز برای تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این مقوله مهم نیازمند اهتمام ویژه دولت هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات حوزه معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری خواستار تداوم این مساعدت ها شد و گفت: امروز خوشبختانه با توجه به وحدت و همدلی بین مجموعه کارگزاران نظام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار از صندوق توسعه ملی است