مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-17اقتصادي

مردم توان بازپرداخت اقساط وام های مسکن را ندارند


اگر فقط به افزایش وام توجه کنیم در بازپرداخت این تسهیلات برای اقشار مختلف با توجه به درآمد محدودی که دارند مشکل ساز خواهد شد.

- به نقل از صداوسیما، محمود شایان افزود: انبوه سازانی که از فناوری نوآورانه استفاده کنند تا سقف 450 میلیون تومان وام ساخت در اختیارشان قرار می دهیم.

وی همچنین درباره وام مسکن جوانان نیز گفت: سقف این وام در سال گذشته افزایش یافته و به 400 میلیون تومان رسید، اما به دلیل افزایش تورم این رقم تأثیر زیادی برای خرید مسکن نداشت به همین دلیل مبلغ قابل توجهی برای افزایش وام مسکن جوانان در نظر گرفتیم که باید شورای پول و اعتبار آن را تصویب و ابلاغ کند.

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن افزود: از طرف دیگر اگر فقط به افزایش وام توجه کنیم در بازپرداخت این تسهیلات برای اقشار مختلف با توجه به درآمد محدودی که دارند مشکل ساز خواهد شد.

شایان ادامه داد: دو راه در سیاست های بانک عامل بخش مسکن در زمینه افزایش وام خرید مسکن در نظر گرفتیم، یکی افزایش وام مسکن جوانان را در دستور کار قرار دادیم و آن را مصوب کردیم و دیگری از طریق طرح اقدام ملی مسکن، دولت 400 هزار واحد باید در بخش ساخت و ساز مشارکت داشته باشد که نقش کلیدی آن را بانک به عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم توان بازپرداخت اقساط وام های مسکن را ندارند

مردم توان بازپرداخت اقساط وام های مسکن را ندارند