مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-17اقتصادي

توزیع 220 میلیون تومان زکات در بین مددجویان بهزیستی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از توزیع 220 میلیون تومان زکات در بین مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: در همین راستا 2 هزار و 100 بسته معیشتی نیز توزیع شد.

- محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وجود هیأت نظارت بر جمع آوری و توزیع مبالغ جمع آوری شده در زکات فطره اظهار کرد: خوشبختانه سالانه مبالغ زکات فطره و نذورات جمع آوری شده با اولویت نیاز افراد و شرایط مددجویان در اسرع وقت توزیع و واریز به حساب جامعه هدف می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری بیش از 220 میلیون تومان زکات فطره از 59 صندوق ثابت، 34 صندوق سیار و حدود 10 موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند در روز عید فطر خبر داد و گفت: همزمان با پویش ایران همدل در ماه ضیافت الهی بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و 2 هزار و 100 بسته های معیشتی توسط موسسات خیریه و مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی جمع آوری و در بین خانواده های دارای معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان بهزیستی توزیع شده است.

وی با تقدیر از خیرین در کمک به مددجویان بهزیستی تصریح کرد: خیرین شهرستان زنجان توانستند با اهدا بیش از 140 میلیون تومان بیشترین حمایت را از مددجویان بهزیستی داشته باشند و این در حالی است که در برگزاری پویش پازل همدلی برای یاری دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 220 میلیون تومان زکات در بین مددجویان بهزیستی

توزیع 220 میلیون تومان زکات در بین مددجویان بهزیستی