مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-17سياسي

بی حرمتی رییس سازمان سنجش به نمایندگان مجلس


در زمان توضیحات دوم بنده در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، رییس سازمان سنجش جلسه را ترک کرد و این بی ادبی و بی حرمتی نسبت به نمایندگان را حتما پیگیری خواهیم کرد.

- مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طرح الزام سازمان سنجش و آموزش کشور طراحی سؤالات کنکور سراسری از متن کتب رسمی آموزش و پرورش امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد.

وی افزود: بنده طراح اولیه این طرح بودم و حدود 40 نفر از همکاران هم در سامانه مجلس این طرح را امضا کرده بودند که تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و نمایندگان با سابقه مجلس آن را امضا کرده بودند.

شریعتی ادامه داد: هدف از این طرح برقراری عدالت آموزشی در روش سنجش دانشجویان است که متاسفانه جولانگاه موسسات کمک آموزشی و کتاب های کمک آموزشی درسی شده که بسیاری از سوالات کنکور سراسری انطباق غیرقابل انکاری با سوالاتی دارد که در کتاب های کمک آموزشی و موسسات کمک آموزشی به دانش آموزان با تمکن مالی بیشتر و شرکت کننده در آن موسسات و کنکورهای شبیه سازی شده شرکت می کنند و عملا آنها شانس بیشتری دارند برای اینکه سوالات صریح تری را با کنکور سراسری ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حرمتی رییس سازمان سنجش به نمایندگان مجلس

بی حرمتی رییس سازمان سنجش به نمایندگان مجلس