مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-17بين الملل

اردوغان پاپ را درباره اسراییل به چالش کشید


رییس جمهور ترکیه از رهبر کاتولیک های جهان خواست تا از تحریم ها علیه اسراییل حمایت کند او گفت: تا زمانی که جامعه جهانی اسراییل را مجازات نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: در بیانیه دفتر ریاست جمهوری ترکیه آمده است: در جریان گفتگوی تلفنی با پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان رییس جمهور اردوغان گفت که پیام ها و واکنش های پاپ در حمایت از فلسطینیان اهمیت زیادی در بسیج جهان مسیحیت و جامعه بین الملل دارد.

اردوغان همچنین بار دیگر از جامعه بین الملل خواست گام هایی مشخص و جدی بردارد تا به اسراییل واکنشی قاطع و درسی که مستحق آن است داده شود.

اردوغان در این گفتگو تاکید کرد که در فلسطین اتفاقات بیرحمانه در حال رخ دادن است و رژیم صهیونیستی در حملاتش نه فقط فلسطینی ها بلکه همه مسلمانان، مسیحیان و بشریت را مورد حمله قرار می دهد.

اردوغان در ادامه اظهاراتش با تاکید بر اینکه اسراییل اشغالگر آزادی عبادت را محدود کرده، غیرنظامیان بی گناه را در اراضی فلسطینی ها کشته و منزلت انسانی را زیر پا می گذارد بیان داشت، این وحشیگیری که اسراییل مسئولش است همچنین امنیت منطقه ای را تهدید می کند.

رییس جمهور ترکیه خاطر نشان کرد، اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی اسراییل که همچنین وضعیت قدس را نقض می کنند، باید در سریعترین زمان ممکن پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان پاپ را درباره اسراییل به چالش کشید

اردوغان پاپ را درباره اسراییل به چالش کشید