مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-17ورزشي

آزادکاران جوان اعزامی به ترکیه مشخص شدند


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از اعزام 7 کشتی گیر جوان به مسابقات قهرمانی جهان ترکیه در تیرماه خبر داد و گفت: تلاش کسب سکو برای نخستین بار در این مسابقات است.

- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از اعزام 7 کشتی گیر جوان به مسابقات قهرمانی جهان ترکیه در تیرماه خبر داد و گفت: تلاش کسب سکو برای نخستین بار در این مسابقات است.

اکبر بهتری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان برای شرکت در قهرمانی جهان ترکیه، اظهار کرد: برای آماده سازی کشتی گیران جوان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان 7 مرحله اردو پیش بینی شده بود که چهارمین مرحله اردوی آماده سازی در تهران در حال برگزاری است.

وی گفت: این تیم 2 سال است که هیچ اعزام برون مرزی نداشته و برای نخستین بار در قهرمانی جهان شرکت می کند و این موضوع کار را برای آماده سازی تیم تا حدودی سخت می کند.

بهتری از ترکیه میزبان مسابقات و روسیه قهرمان جهان در کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان به عنوان اصلی ترین حریفان ایران نام برد و افزود: هر چند قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی جهان کار سختی است، اما برای رسیدن به سکو از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران جوان اعزامی به ترکیه مشخص شدند

آزادکاران جوان اعزامی به ترکیه مشخص شدند