مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-17حوادث

سرقت 10 میلیاردی از خانه های تهران


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف 20 فقره سرقت منزل، مغازه و جیب بری به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم حرفه ای دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، علی کنجوریان بیان داشت: بیست و ششم فروردین ماه پرونده ای از سوی کلانتری 121 سلیمانیه با موضوع دستگیری 2 نفر مظنون به سرقت اماکن خصوصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت 5 بامداد بیست و پنجم فروردین ماه ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده بلوار ابوذر به یک دستگاه خودرو پژو 206 خاکستری رنگ با 3 سرنشین مظنون که در عملیات پلیسی 2 تن از سرنشینان خودرو دستگیر، ولی یکی از سرنشینان خودرو به صورت پیاده متواری می شود.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بازرسی از داخل خورو ابزارآلات سرقت منزل کشف شده بود، افزود: متهمان علت وجود این اموال را خرید از ضایعاتی و فرار متهم را به علت اعتیاد اظهار کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد، گوشی های متهمان سرقتی بوده و هر 2 متهم سابقه دار هستند که احتمال ارتکاب جرایم مختلف توسط آنان قوت گرفت.

کنجوریان با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان به 20 فقره جیب بری، سرقت منزل و مغازه معترف شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 10 میلیاردی از خانه های تهران

سرقت 10 میلیاردی از خانه های تهران