مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-17بين الملل

حماس نیمی از اسراییلی ها را به پناهگاه فرستاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رونین ایتسک در تحلیلی که در روزنامه یسراییل هیوم منتشر شده است اعتراف کرد، حملات هوایی علیه نوار غزه دیگر کارایی خاصی برای متوقف کردن اقدامات گروه های فلسطینی ندارد.

- یک تحلیلگر اسراییلی اعتراف کرد، رویکرد اسراییل در حملات هوایی به نوار غزه و به کارگیری واژه نخ نماشده بانک اهداف دیگر کاربردی در فریب افکار عمومی نداشته و این استراتژی به بن بست رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ رونین ایتسک در تحلیلی که در روزنامه یسراییل هیوم منتشر شده است اعتراف کرد، حملات هوایی علیه نوار غزه دیگر کارایی خاصی برای متوقف کردن اقدامات گروه های فلسطینی ندارد.

او با جهنم توصیف کردن شرایط رژیم اسراییل در سایه حملات گروه های مقاومت به ویژه حماس تأکید کرد: این که ما هر بار همان اقدام را تکرار کنیم و توقع داشته باشیم نتیجه ای متفاوت دریافت کنیم، امری تمسخرآمیز است.

در بخش دیگری از یادداشت آمده است: شاید گفته شود که چنین اقداماتی در متوقف کردن عملیات حماس کارایی داشته اند اما این کارایی در زمان گذشته بود نه اکنون که حماس نیمی از اسراییلی ها را به پناهگاه فرستاده است، اگر واقعاً نیروی هوایی ما راه حلی واقعی در چنته دارد چرا تا به امروز رو نکرده است؟ این کارشناس نظامی اسراییلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس نیمی از اسراییلی ها را به پناهگاه فرستاده است

حماس نیمی از اسراییلی ها را به پناهگاه فرستاده است