مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-17بين الملل

روحانی: حضور آمریکایی ها کمکی به امنیت عراق نخواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاس خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی، رییس جمهور، روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به دولت و مردم این کشور مسلمان و همسایه، - رییس جمهور در گفتگو با نخست وزیر عراق گفت: آمریکایی ها همیشه در منطقه نقش تخریبی داشته اند و حضور آنان در عراق کمکی به ثبات و امنیت این کشور نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاس خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی، رییس جمهور، روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به دولت و مردم این کشور مسلمان و همسایه، تاکید کرد: گروه تروریستی داعش همچنان یک خطر مهم امنیتی در منطقه به شمار می رود و همکاری دو کشور برای مقابله با این گروه تروریستی ضروری است.

روحانی با ابراز تاسف از تعرضات اخیر به اماکن دیپلماتیک ایران در عراق از سوی برخی افراد و گروه های خودسر، لزوم واکنش قاطع و سریع دولت عراق به این تعرضات را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه آمریکا در مبارزه با تروریسم بازی دوگانه ای دارد و عملکرد آنان در مرز های عراق و سوریه مبهم است، گفت: آمریکایی ها همیشه در منطقه نقش تخریبی داشته اند و حضور آنان در عراق کمکی به ثبات و امنیت این کشور نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: حضور آمریکایی ها کمکی به امنیت عراق نخواهد کرد

روحانی: حضور آمریکایی ها کمکی به امنیت عراق نخواهد کرد