مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-17سياسي

حفظ کرامت افراد، اولویت یگان حفاظت دستگاه قضایی است


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: یگان حفاظت یکی از ارکان مهم و اساسی در حفظ نظم و امنیت اماکن قضایی است که علیرغم وجود برخی موانع و کاستی ها نسبت به رسالت خطیر خود اهتمام دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید فرهمندزاده ظهر امروز در جلسه اعضای یگان حفاظت دادگستری با حضور رییس کل دادگستری استان، با بیان سختی کار در این مجموعه اظهار کرد: علیرغم برخی سختی ها و ثبت تردد بیش از پانصد هزار نفر از مراجعین به اماکن قضایی مرکز استان در سال گذشته، آن چیزی که موجبات دلگرمی اعضای یگان را فراهم آورده خدمت به مردم است که در همین راستا آموزش های لازم نیز به عوامل یگان ارائه شده است.

وی افزود: در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و گستردگی تردد مراجعین به اماکن قضایی استان، یگان حفاظت استان به خوبی از عهده حفظ نظم و امنیت اماکن قضایی برآمده و توانسته با سعه صدر و حفظ کرامت انسانی بر وظایف خود فائق آید.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد به مشکلات تردد در زمان اوج گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره کرد و گفت: در اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در جهت کاهش تردد، اقدامات خوبی انجام گرفت به نحوی که تردد مراجعین به کمتر از نصف زمان عادی کاهش داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کرامت افراد، اولویت یگان حفاظت دستگاه قضایی است

حفظ کرامت افراد، اولویت یگان حفاظت دستگاه قضایی است