مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-17اقتصادي

سهم یک درصدی نوآوری در توسعه صنعت ساختمان سازی


مدیرعامل بانک مسکن سهم سود صنعت ساختمان از نوآوری را یک درصد و میزان منابع مالی اختصاص یافته به نوآوری را کمتر از یک درصد اعلام کرد.

- مدیرعامل بانک مسکن سهم سود صنعت ساختمان از نوآوری را یک درصد و میزان منابع مالی اختصاص یافته به نوآوری را کمتر از یک درصد اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمود شایان در مراسم رونمایی از سلسله رویدادهای پیوند؛ معرفی استارت آپ های حوزه زیستی و مسکن که به صورت مجازی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، استفاده حداکثری از فناوری در صنعت ساختمان سازی را موجب کاهش بهای تمام شده و تقویت خرید متقاضیان مسکن دانست و گفت: امروز در شرایط فعلی که حجم نقدینگی در کشور به بیش از 3 هزار میلیارد تومان رسیده، نیاز است تا با سیاستگذاری هایی، امکان جذب این نقدینگی در بخش ساختمان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش های رسمی تنها یک درصد از منابع مالی بخش ساختمان صرف به روز رسانی و نوآوری در این صنعت می شود و این در حالی است که صنعت ساختمان تاثیرگذارترین بخش در جامعه است که می تواند با نوآوری، تغییرات اساسی در آن ایجاد کرد.

شایان با اشاره به نقش بانک مسکن در ایجاد تحولات نوآورانه در صنعت ساختمان سازی، خاطر نشان کرد: در این راستا اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری ساختمان کردیم تا بتوانیم از ایده های نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم یک درصدی نوآوری در توسعه صنعت ساختمان سازی

سهم یک درصدی نوآوری در توسعه صنعت ساختمان سازی