مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-17سياسي

یک استاد دانشگاه: شورای شهر کرمانشاه در این 20 سال کار شاخصی انجام نداده است


عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به عملکرد ضعیف شورای شهر کرمانشاه گفت: تا زمانی که جامعه مطالبه گر نشود، این وضعیت ادامه داشته و شورای شهر قوی شکل نمی گیرد.

- یک استاد دانشگاه: "شورای شهر" کرمانشاه در این 20 سال کار شاخصی انجام نداده است ایسنا/کرمانشاه عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به عملکرد ضعیف شورای شهر کرمانشاه گفت: تا زمانی که جامعه مطالبه گر نشود، این وضعیت ادامه داشته و شورای شهر قوی شکل نمی گیرد.

دکتر سیاوش قلی پور در نشست مجازی آسیب شناسی عملکرد شورای شهر کرمانشاه که امروز (27 اردیبهشت) توسط معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی و با حضور چند نفر از اساتید این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه ارزیابی عملکرد فرد به فرد اعضای شورای شهر به دلیل نبود گزارش دقیق و درستی از عملکرد آنها کار دشواری است، گفت: متاسفانه با گذشت بیش از 20 سال از فعالیت شوراها هنوز گزارشی از عملکرد اعضا شورا داده نشده و مشخص نیست چطور می توان به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد آنها دسترسی پیدا کرد.

وی افزود: با این وجود می توان عملکرد کلی شورای شهر را از روی تغییراتی که در شهر و زیرساختهای آن بوجود آماده بررسی کرد که متاسفانه همه چیز نشان از عملکرد ضعیف شورای شهر کرمانشاه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه: شورای شهر کرمانشاه در این 20 سال کار شاخصی انجام نداده است

یک استاد دانشگاه: شورای شهر کرمانشاه در این 20 سال کار شاخصی انجام نداده است