مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-17بين الملل

پیام خطرناک عبور 2 اردنی از مرز برای صهیونیست ها چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رای الیوم با اشاره به همبستگی شدید اردنی ها با فلسطیبنی ها گزارش داد: مفهوم اینکه دو جوان مسلح با کارد مرزهای اردن و فلسطین اشغالی را در راه قدس طی کنند، - همبستگی با ملت فلسطین در مناطق مختلف دنیا در حالی ادامه دارد که در این میان اوضاع اردن به سبب پیوند جغرافیایی و داشتن 600 کیلومتر مرز مشترک با فلسطین اشغالی خاص است و عبور دو اردنی کارد به دست حامل پیامی خطرناک برای تل آویو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رای الیوم با اشاره به همبستگی شدید اردنی ها با فلسطیبنی ها گزارش داد: مفهوم اینکه دو جوان مسلح با کارد مرزهای اردن و فلسطین اشغالی را در راه قدس طی کنند، چیست؟ پیام بسیار خطرناک به نهادهای امنیتی و نظامی اسراییلی چیست؟ آیا اردن به کشوری ضد رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد؟ این رسانه می نویسد: میلیون ها نفر از تظاهرات کنندگان غرب و مسلمان و افراد شریف در سراسر دنیا به خیابان ها و میادین در همبستگی با موشک های مقاومت و اعتراض به کشتاری که اسراییلی ها در بخش محاصره شده غزه به راه انداخته اند، وارد میدان شده اند.

آنها پرچم های فلسطین را برافراشته اند و پرچم اسراییل را سوزاندند و چفیه فلسطینی به عنوان نماد مقاومت با رنگ قرمز و سیاه را پوشیدند و شعارهایی نه تنها در محکومیت اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام خطرناک عبور 2 اردنی از مرز برای صهیونیست ها چیست؟

پیام خطرناک عبور 2 اردنی از مرز برای صهیونیست ها چیست؟