مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-17سياسي

شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور و امن در استان بوشهر فراهم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور و امن در استان بوشهر فراهم شده است.

- ، محمد تقی ایرانی صبح دوشنبه در مراسم روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: امروزه ارتباطات به صورت گسترده ای در زندگی مردم ریشه دوانده است و با توسعه فناوری های نوین ارتباطی همه مردم به نوعی از فعالان این عرصه هستند.

وی به نقش مهم روابط عمومی ها در دستگاه ها و سازمان ها اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی نقش پاسخگویی به دغدغه های جامعه را دارد و به عنوان واسطه حکومت، دولت و مسئولان با مردم وظیفه و رسالت سنگینی دارد.

آب از مهمترین مسائل استان است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکی از مسائل مهم استان بوشهر را موضوع آب دانست و بیان کرد: امروز مهمترین دغدغه مردم استان بوشهر تأمین آب آشامیدنی است.

وی تاکید کرد: در پاسخگویی به مطالبه به حق مردم استان در حوزه آب و در راستای پایداری تأمین آب در شهرها و روستاهای استان طرح ها و برنامه های گوناگون تدوین و عملیاتی شده است.

ایرانی خاطرنشان کرد: کاهش بارش باران در فصل گذشته باعث خشکسالی و سبب افت ذخیره سازی آب های سطحی و زیر سطحی شده و در این راستا اجرا و بهره برداری از پروژه های آب شیرین کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر در اولویت قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور و امن در استان بوشهر فراهم است

شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور و امن در استان بوشهر فراهم است