مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-17اقتصادي

مجوز طبیعت گردی در زنجان صادر نمی شود


مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: برگزاری تورهای اخیر در استان غیرمجاز بوده و برپایی هر توری اعم از طبیعت گردی به علت شیوع کرونا ممنوع است و هیچ مجوز طبیعت گردی تا اطلاع ثانوی در استان صادر نمی شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: برگزاری تورهای اخیر در استان غیرمجاز بوده و برپایی هر توری اعم از طبیعت گردی به علت شیوع کرونا ممنوع است و هیچ مجوز طبیعت گردی تا اطلاع ثانوی در استان صادر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند افزود: افراد سودجو با تبلیغات و جلب توجه گردشگران به بهانه عرضه خدمات ویژه و با عناوین جذاب، بدون داشتن هیچ گونه مجوز قانونی اقدام به اطلاع رسانی تورهای خود در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی می کنند که مشکلات متعددی برای مسافران و گردشگران در پی دارد، از این رو ضروری است گردشگران پیش از هرگونه دریافت خدمات نسبت به دارا بودن مجوزهای لازم توسط این گروه ها اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: سلامت هم وطنان در اولویت نخست است، از این رو همچنان برخوردها با این تورها با جدیت ادامه دارد و از فعالیت آن ها جلوگیری می شود، گردشگران از هر سفری با گروه های غیرمجاز گردشگری پرهیز کنند، زیرا در صورت بروز حادثه، هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز طبیعت گردی در زنجان صادر نمی شود

مجوز طبیعت گردی در زنجان صادر نمی شود