مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-17سياسي

تشکیل کارگروه حمایت از تولید در دیوان عدالت اداری


حجت الاسلام والمسلمین مصدق رییس دیوان عدالت اداری از تشکیل کارگروه حمایت از تولید با هفت ماموریت ویژه برای تحقق شعار امسال خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین مصدق رییس دیوان عدالت اداری از تشکیل کارگروه حمایت از تولید با هفت ماموریت ویژه برای تحقق شعار امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق رییس دیوان عدالت اداری گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگروه حمایت از تولید در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اعضای این کارگروه 3 نفر از معاونین دیوان هستند که جهت پیگیری رفع موانع تولید تشکیل شده است و این موضوع به تصویب شورای معاونین رسیده است.

مصدق تصریح کرد: شناسایی پرونده هایی که در دیوان با موضوع تولید و اقتصاد مقاومتی مرتبط بوده و احصای قوانین و مقررات مرتبط در هر پرونده توسط کمیسیون تخصصی و ارائه گزارش به رییس دبیرخانه کارگروه اولین وظیفه این کارگروه است.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: کشف ابهامات و نارسایی های قوانین و مقررات اعم از مصوبات دولتی، آیین نامه دستورالعمل ها، بخشنامه ها و غیره که مرتبط با تولید و بنگاه ها و کارگاه های تولیدی بوده و انعکاس آن به دستگاه های اجرایی یکی دیگر از وظایف این کارگروه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه حمایت از تولید در دیوان عدالت اداری

تشکیل کارگروه حمایت از تولید در دیوان عدالت اداری