مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-17بين الملل

سیسی در پاریس: همه باید برای توقف خشونت در غزه تلاش کنند


رییس جمهور مصر با تاکید بر لزوم توقف خشونت در غزه گفت، همه باید برای بازگشت آرامش و توقف خشونت و درگیری در این منطقه اقدام کنند.

- رییس جمهور مصر با تاکید بر لزوم توقف خشونت در غزه گفت، همه باید برای بازگشت آرامش و توقف خشونت و درگیری در این منطقه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر در گفتگوی مطبوعاتی در پاریس با تاکید بر لزوم توقف فوری خشونت و جنگ در نوار غزه اظهار کرد: مصر همواره برای تحقق این امر تلاش می کند.

سیسی گفت: وضعیت فعلی با حداثر فوریت و وضوح به بازگشت آرامش و توقف خشونت و تمامی درگیری ها نیاز دارد.

رییس جمهور مصر افزود: ما همواره در این چارچوب تلاش می کند، امید همیشه وجود دارد، اکنون همه ما باید برای پایان دادن به خشونت اقدام کنیم.

وی روز یکشنبه به پاریس رفت.

تنش ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی از هشتم مه در پی درگیری ها در منطقه حرم قدسی شریف و محله شیخ جراح در قدس بالا گرفتند، در واقع رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای بیرون کردن تعدادی خانواده فلسطینی از خانه هایشان در این محله در پیش گرفت که در ادامه با بالا گرفتن خشونت ها میان دو طرف گروه های فلسطینی در حمایت از این خانواده ها حملات موشکی خود را به سمت اراضی اشغالی آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی در پاریس: همه باید برای توقف خشونت در غزه تلاش کنند

سیسی در پاریس: همه باید برای توقف خشونت در غزه تلاش کنند