مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-17اقتصادي

ظرفیت تولید مرغ در استان کرمان افزایش یابد


استاندار کرمان با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تولید مرغ در کرمان اظهار کرد: هدف راهبردی استان ایجاد تعادل بین میزان تولید و مصرف مرغ است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، نهمین کمیته استانی قرارگاه ساماندهی مرغ با موضوع نحوه تولید مرغ در استان به ریاست استاندار کرمان و با حضور مدیرکل اطلاعات، دادستان کرمان، معاون اقتصادی استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

استاندار کرمان در این جلسه بیان داشت: با همکاری دستگاه های مختلف از جمله دادستانی، جهاد کشاورزی و … وضعیت بازار مرغ در استان به حالت ثبات نسبی رسیده است.

علی زینی وند به تکلیف سازمان جهاد کشاورزی استان برای افزایش ظرفیت تولید استان تا حد ممکن اشاره داشت و گفت: هدف راهبردی ما ایجاد تعادل بین میزان تولید و مصرف مرغ استان است، ضمن اینکه رصد و پایش از تولید تا کشتار باید صورت گیرد.

وی کرمان عنوان کرد: تا پایان خرداد ماه تمام مجوزهای لازم برای افزایش ظرفیت زنجیره مرغ استان باید دریافت و شبکه سنتی تأمین مرغ از استان های دیگر نیز برقرار باشد.

در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گزارشی از میزان جوجه ریزی و ظرفیت استان برای تولید مرغ ارائه داد و چالش ها و مشکلات پیش روی این حوزه را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید مرغ در استان کرمان افزایش یابد

ظرفیت تولید مرغ در استان کرمان افزایش یابد