مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-17سياسي

شفافیت و کارآمدی دو محور اصلی برای انتخاب شایسته است


دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: شفافیت و کارآمدی به عنوان دو محور اصلی باید در انتخابات پیش رو مورد توجه همه باشد.

- ، اظهار داشت: انتخابات عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و قطعاً حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات پیش رو نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کارآمدسازی نظام جمهوری اسلامی را می توان مهمترین دستاورد انتخابات دانست، افزود: شفافیت و کارآمدی به عنوان دو محور اصلی باید در انتخابات پیش رو مورد توجه باشد.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: شفافیت رکن اصلی و مهم برای شناخت نامزدهای انتخاباتی است که متأسفانه در زمینه انتخابات شورای شهر این موضوع به یک حلقه مفقوده در سطح استان سیستان و بلوچستان بدل شده است.

وی گفت: متأسفانه نخستین عامل رأی دادن تاکنون در استان سیستان و بلوچستان وابستگی های خویشاوندی، قومی و قبیله ای بوده است که اتفاقاً نقطه مقابل شایسته سالاری است.

طاهری تصریح کرد: قطعاً فردی که اینگونه و با این معیارها انتخاب می شود از یک سو مطالبه ای برای شفافیت از او و برنامه هایش وجود ندارد و از سوی دیگر خود را مبرای از پاسخگویی و شفافیت می بیند که این آفتی بزرگ برای توسعه و پیشرفت استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت و کارآمدی دو محور اصلی برای انتخاب شایسته است

شفافیت و کارآمدی دو محور اصلی برای انتخاب شایسته است