مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 23:352021-05-16اقتصادي

مخاطب؛ تهیه کننده فیلیمو و نماوا


ریحانه ابراهیمی؛ می دانستم بعضی ها تنهایی زیر بار خرید اشتراک فیلیمو و نماوا نمی روند و معمولا همراه با یکی، - مستقل شدن فیلیمو و نماوا از یکدیگر باعث افزایش هزینه های جاری این دو پلتفرم شده و یکی از عوامل گران شدن قیمت اشتراک آن ها ساختن تولیدات مستقل است، که به گفته نماوا و فیلمو هزینه تولیدات جدید از اشتراکات مخاطبان فراهم می شود.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- ریحانه ابراهیمی؛ می دانستم بعضی ها تنهایی زیر بار خرید اشتراک فیلیمو و نماوا نمی روند و معمولا همراه با یکی، دو نفر دیگر اشتراک تهیه می کنند، اما درست زمانی که شروع کردم این مسئله را جدی دنبال کنم، درگفتگو با تعدادی از مخاطبان این دو پلتفرم متوجه شدم تقریبا هیچ کدام اشتراک را به تنهایی تهیه نمی کنند.

حتی یک نفر از مخاطبین این پتلفرم ها می گفت: ما اشتراک رو همگانی مصرف می کنیم، 5-6 تا خانواده به اشتراک به من وصلن .

در واقع یک اشتراک حکم ویلایی را دارد که نام کاربری همان کلید ویلاست و چندین خانواده و دوست می توانند این کلید را داشته باشند و به تمام خدمات ویلا دسترسی پیدا کنند.

تقریبا همه افرادی که از آن ها پرسیده شد که آیا اشتراک فیلیمو و نماوا را به تنهایی تهیه می کنند پاسخ دادند خیر اصلا به صرفه نیست! و در ادامه گفتند معمولا چند خانواده همراه با هم و یا تعدادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب؛ تهیه کننده فیلیمو و نماوا

مخاطب؛ تهیه کننده فیلیمو و نماوا