مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-16اجتماعي

امتحانات خرداد در سواحل شمال!


خرداد همیشه برای مردم کشور ما مفاهیم زیادی را تداعی می کند؛ سومین ماه از فصل سرزنده و پرنشاط بهار که اتفاقات تاریخی بزرگی در آن رقم خورده است.

- خرداد همیشه برای مردم کشور ما مفاهیم زیادی را تداعی می کند؛ سومین ماه از فصل سرزنده و پرنشاط بهار که اتفاقات تاریخی بزرگی در آن رقم خورده است.

ولی یکی از رویدادهای مهم ماه خرداد که آن را سر زبان ها انداخته فصل برگزاری امتحانات مدارس است؛ روزهایی که مطالعه آزاد برای برگزاری امتحانات آغاز می شود و دانش آموزان فقط برای دادن آزمون به مدرسه می روند؛ ماهی که سبک زندگی خانواده ها تغییر می کند و خانه ها رنگ سکوت می گیرد تا دانش آموزان با فراغ خاطر به مرور درس ها بپردازند.

ولی خرداد امسال متفاوت از سال های پیشین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: دو سال است که یک مهمان ناخوانده خارجی داریم.

کرونا همه برنامه های آموزشی را بر هم زده است تا جایی که بچه ها به جای رفتن سر آزمون و برقراری برخی مقررات جدی، در خانه و به صورت آنلاین آزمون می دهند؛ آزمونی که قرار است ملاک میزان یادگیری و توان علمی دانش آموز باشد و او را برای ورود به سال تحصیلی جدید تأیید کند.

در اینکه سلامت دانش آموزان از هر چیزی مهم تر است تردیدی نیست اما مسئله مهم اینجاست که آیا این ارزشیابی، دقیق و کاربردی است؟ یعنی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات خرداد در سواحل شمال!

امتحانات خرداد در سواحل شمال!