مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-16بين الملل

موضع دو پهلوی سازمان ملل «حمایت از تجاوز و مساعدت در جنایت» است


ستاد حقوق بشر در نامه ای از دبیرکل سازمان ملل خواست تا از تمامی ظرفیت های خود برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و به عدالت سپردن عاملان آن و تضمین عدم تکرار آن، - استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد حقوق بشر ایران در نامه ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل با اشاره به نقض های مستمر حقوق اساسی و اولیه مردم فلسطین توسط اشغالگران و جنایتکاران صهیونیستی تاکید کرد: صدور بیانیه هایی دوپهلو به قصد مشروعیت بخشی به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اصلی ترین عامل تکرار این جنایات در عصر موسوم به مسئولیت پذیری و حسابرسی است.

در این نامه آمده است: دعوت طرفین درگیری به خویشتنداری بدون محکومیتِ رژیم کودک کش یا سخن از حق دفاع مشروع رژیمی که اساساً حضورش در سرزمین های فلسطین غاصبانه یا اشغالگرانه تلقی می شود، خلاف مسلم قواعد و مقررات بسیاری از حوزه های موضوعی حقوق بین الملل و خود نیز آشکارا نقض مضاعف، سیستماتیک و سیستمیک حق تعیین سرنوشت ملت ها محسوب می شود.

این نامه با انتقاد از دعوت به خویشتنداری طرفین یک جنگ نابرابر و با تاکید بر قابل قیاس نبودن اقدامات دفاعی اولیه فلسطینیان در مقابل حملات بی رحمانه رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی، مواضع دو پهلوی سازمان ملل را فرافکنی و مشروعیت بخشی به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از اشغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع دو پهلوی سازمان ملل «حمایت از تجاوز و مساعدت در جنایت» است

موضع دو پهلوی سازمان ملل «حمایت از تجاوز و مساعدت در جنایت» است