مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-16بين الملل

این روزها در وین چه خبر است؟


دور جدید رایزنی ها در وین به منظور احیای برجام که از 17 اردیبهشت ماه از سر گرفته شد، کماکان در پایتخت اتریش و در سطوح مختلف در جریان است و براساس اظهارنظر مقام ارشد وزارت خارجه ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در ادامه رایزنی ها در چارچوب کمیسیون مشترک برجام به منظور احیای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) که استارت آن با نشست مجازی این کمیسیون در 13 فروردین ماه زده شد، شهر وین از روز جمعه 17 اردیبهشت ماه باز هم شاهد انجام گفت وگوها با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، انگلیس و چین) و نماینده اتحادیه اروپا بود.

در همین راستا نیز مذاکرات در سطوح دوجانبه، سه جانبه و چهارجانبه و همچنین نشست های کارشناسی در قالب سه گروه کارشناسی رفع تحریم ها، هسته ای و  ترتیبات اجرایی از آن زمان تاکنون در این شهر در جریان است.

در این روزها دیدارهایی بین سید عباس عراقچی رییس هیأت ایرانی و سایر روسای هیأت ها از جمله روسیه و چین و همچنین چند دیدار با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خارجی اتحادیه اروپا انجام شد.

نشست چهارجانبه با حضور عراقچی و روسای سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس)، مذاکرات در سطح کارشناسی در چارچوب کارگروه های سه گانه تحریمی، هسته ای و ترتیبات اجرایی و همچنین به صورت دو و چندجانبه در حال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها در وین چه خبر است؟

این روزها در وین چه خبر است؟