مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-16سياسي

واگذاری ملک شهرداری به نظام پزشکی/ بررسی فعالیت شرکت های دانش بنیان در شورا


طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت های دانش بنیان و نوآورانه در پایتخت و فروش ملک شهرداری به سازمان نظام پزشکی در صحن شورا به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر تهران موضوعات مختلفی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت یکی از این مباحث لایحه فروش و تصویب معامله ملکی در شهرداری بود که اعضای شورا نظرات شان را در این زمینه مطرح کردند و در نهایت لایحه فروش و واگذاری ملک مورد نظر به سازمان نظام پزشکی با 17 رأی موافق به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

پس از این موضوع طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت های دانش بنیان در پایتخت مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و زهرانژادبهرام در این زمینه گفت: ما با سطح تازه ای از فعالیت های دانش بنیان مواجه هستیم مدیریت شهری باید به یک جمع بندی برای تهیه دستورالعمل ها و حفظ ساختار شهری داشته باشد چرا که فعالیت استارت آپ ها با رویکرد دانش محورانه شکل می گیرد و تمایل دانش آموختگان و سرمایه گذاران در سطح شهرها بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در طرح تفصیلی چندان مورد توجه قرار نگرفته است گفت: در طرح تفصیلی ضابطه ای در این راستا وجود ندارد و ما با تعداد زیادی از این مؤسسات دانش بنیان مواجه هستیم و فعالیت این مؤسسات در بافت مسکونی باعث شده دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ملک شهرداری به نظام پزشکی/ بررسی فعالیت شرکت های دانش بنیان در شورا

واگذاری ملک شهرداری به نظام پزشکی/ بررسی فعالیت شرکت های دانش بنیان در شورا