مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-16اقتصادي

پرداخت 80 میلیارد تسهیلات کرونایی به فعالین گردشگری کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پرداخت هشت میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به فعالین حوزه گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پرداخت هشت میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به فعالین حوزه گردشگری استان خبر داد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیامدهای منفی شیوع بیماری کرونا بر حوزه گردشگری استان، اظهارکرد: از اسفند سال 1398که این بیماری شیوع پیدا کرد، فعالین بخش های مختلف حوزه گردشگری استان به دلیل رکودی که بربازار گردشگری حاکم شد، دچار خسارات زیادی شدند.

وی گفت: دولت در این مدت برای حمایت از فعالین این بخش که بیش از سایر صنوف زیان دیده بودند، تسهیلاتی در نظر گرفت که نرخ سود آن حدود 12 درصد و بازپرداختش دو ساله بود.

معاون گردشگری استان در خصوص سقف پرداخت تسهیلات کرونایی برای بخش گردشگری کرمانشاه هم عنوان کرد: پرداخت تسهیلات به فعالین بخش گردشگری با در نظر گرفتن شرایطی بود، اما در مجموع حداقل 16 میلیون تومان و حداکثر 700 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شد.

وی تاکید کرد: جمع کل درخواست متقاضیان از مهر سال گذشته تا پایان اسفند حدود 18 میلیارد تومان بوده که هشت میلیارد تومان آن پرداخت شده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیارد تسهیلات کرونایی به فعالین گردشگری کرمانشاه

پرداخت 80 میلیارد تسهیلات کرونایی به فعالین گردشگری کرمانشاه