مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-16پزشكي

ظرف چندماه آینده نیاز کشور به واکسن کرونا برطرف می شود


معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا ودارو گفت: با تلاش های صورت گرفته مطمئن هستیم تا ظرف چندماه آینده نیاز کشور در زمینه واکسن کرونا در داخل تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از تعدادی شرکت داروسازی در استان البرز، گفت: با تلاش های صورت گرفته مطمئن هستیم تا ظرف چندماه آینده نیاز کشور در زمینه  واکسن کرونا در داخل تامین شود.

معاون وزیر بهداشت و درمان  ادامه داد: استان البرز قطب تولید دارو ، تجهیزات پزشکی  و واکسن در کشور بوده و اکنون بخش اعظم نیازهای دارویی داخل در این استان تامین می شود.

شانه ساز گفت: برهمین اساس در اجرای تمرکز زدایی تلاش ها براین است تا بخشی از فعالیت های اداری و نظارتی سازمان غذا و دارو با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی به این استان منتقل شود.

رییس سازمان غذا و دارو بیان کرد: با استقرار بخشی از خدمات اداری سازمان غذا و دارو، تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی البرز ، خدمات لازم را در استان دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: نقش استان البرز در تامین واکسن کرونا شاخص بوده و این استان دارای ظرفیت های بزرگ در زمینه تولید دارو ، تجهیزات پزشکی و واکسن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف چندماه آینده نیاز کشور به واکسن کرونا برطرف می شود

ظرف چندماه آینده نیاز کشور به واکسن کرونا برطرف می شود