مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-16بين الملل

حمله مجدد نماینده کنگره آمریکا به اسراییل


نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا تاکید کرد، اسراییل به دفاتر رسانه ها و خبرگزاری ها حمله می کند تا جهان شاهد جنایات جنگی اش نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، چند ساعت پس از آنکه جنگنده های رژیم صهیونیستی یک برج مسکونی را در غزه منهدم کردند که در آن چند دفتر رسانه های بین المللی از جمله دفتر شبکه ماهواره ای الجزیره قطر و دفتر خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا قرار داشت، رشیده طلیب، عضو فلسطینی تبار کنگره آمریکا توییت کرد: اسراییل دفاتر خبرگزاری ها و رسانه ها را هدف قرار می دهد تا جهان کشتار فلسطینی ها و جنایات جنگی را که با هدایت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آپارتاید آن انجام می دهد، نبیند.

طلیب در ادامه نوشت: هدف این است که جهان کشتار نوزادان شیرخوار و کودکان و پدران آنها را نبیند، به این ترتیب جهانیان نمی توانند ببینند که فلسطینی ها در حال کشته شدن هستند.

رژیم صهیونیستی صبح شنبه در اردوگاه الشاطئ واقع در غرب شهر غزه مرتکب جنایتی شد و یک منزل مسکونی را بر سر ساکنان ویران کرد که در اثر آن 10 فلسطینی از جمله هشت کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

این رژیم از دوشنبه حملات هوایی و توپخانه ای خود علیه فلسطینی ها در نوار غزه را آغاز کرده که طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در این حملات وحشیانه 145 فلسطینی از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مجدد نماینده کنگره آمریکا به اسراییل

حمله مجدد نماینده کنگره آمریکا به اسراییل