مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-16بين الملل

سایت جدید ترامپ موقتا از کار افتاد


پیش از این اتفاق، رییس جمهوری پیشین آمریکا مدعی شد که کل پایگاه اطلاعاتی رای گیری در بخش ماریکوپا در ایات آریزونا حذف شده و بعد تقلب گسترده ای در حد شکستن مهر و موم صندوق ها، - پیش از این اتفاق، رییس جمهوری پیشین آمریکا مدعی شد که کل پایگاه اطلاعاتی رای گیری در بخش ماریکوپا در ایات آریزونا حذف شده و بعد تقلب گسترده ای در حد شکستن مهر و موم صندوق ها، مفقود شدن آراء و بدتر از آن رخ داده است.

وب سایت جدید رییس جمهوری پیشین آمریکا عصر شنبه پس از آنکه او ادعایی درباره نتایج انتخابات آریزونا و وقوع تقلب در آن مطرح کرد، برای دست کم یک ساعت از دسترس خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، هنوز مشخص نیست که چرا وب سایت دونالد ترامپ از دسترس خارج شده و آیا سایت او مورد حمله هکری قرار گرفته است یا خیر.

فعلا بیانیه ای درباره اینکه حمله ای صورت گرفته یا نقص فنی رخ داده، منتشر نشده است.

پیش از این اتفاق، رییس جمهوری پیشین آمریکا مدعی شد که کل پایگاه اطلاعاتی رای گیری در بخش ماریکوپا در ایات آریزونا حذف شده و بعد تقلب گسترده ای در حد شکستن مهر و موم صندوق ها، مفقود شدن آراء و بدتر از آن رخ داده است.

پس از آنکه بازشماری آراء در بخش ماریکوپا آغاز شد، دونالد ترامپ تاکید کرد که ایالت آریزونا در جنوب غربی آمریکا اولین مکانی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت جدید ترامپ موقتا از کار افتاد

سایت جدید ترامپ موقتا از کار افتاد