مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-16اقتصادي

مالیات خودرو ندهید، چه می شود؟


طبق اعلام رییس کل سازمان امور مالیاتی، صاحبان خودروهای لوکس تا هفته دیگر شناسایی و مشمول پرداخت مالیات متعلقه تا پایان بهمن سال جاری می شوند و در صورتیکه این مالیات را پرداخت نکنند، - طبق اعلام رییس کل سازمان امور مالیاتی، صاحبان خودروهای لوکس تا هفته دیگر شناسایی و مشمول پرداخت مالیات متعلقه تا پایان بهمن سال جاری می شوند و در صورتیکه این مالیات را پرداخت نکنند، نمی توانند نقل و انتقال یا اجاره خودروی خود را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بودجه امسال، صاحبان خودروهای با ارزش بالای یک میلیارد تومان را مکلف به پرداخت مالیات تا پایان بهمن سال جاری کرده است که با شناسایی لوکس نشینان از هفته آینده شروع می شود.

طبق قانون، تمام مالکان انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی به نام خود و فرزندان کمتر از 18 سال و محجور تحت تکفل که در پایان هر سال مجموع ارزش آن ها بیش از یک میلیارد تومان باشد، باید مالیات مربوطه را به خزانه دولت واریز کنند.

براین اساس، مالیات خودروهای تا یک و نیم میلیارد تومان (نسبت به مازاد یک میلیارد تومان) یک درصد، تا مبلغ سه میلیارد تومان (نسبت به مازاد یک و نیم میلیارد تومان) دو درصد، تا مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان (نسبت به مازاد سه میلیارد تومان) سه درصد و نسبت به مازاد چهار و نیم میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات خودرو ندهید، چه می شود؟

مالیات خودرو ندهید، چه می شود؟