مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-16سياسي

تخصیص بودجه دانشگاه تربیت مدرس بر اساس شاخص عملکرد گروه های آموزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسام الدین ذگردی معاون برنامه ریزی دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس به تشریح برنامه های معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این دانشگاه پرداخت و گفت: - معاون برنامه ریزی دانشگاه تربیت مدرس گفت: بخشی از بودجه براساس مأموریت توافق شده با مدیریت هر پردیس و بخشی از بودجه دانشکده ها نیز بر اساس شاخص های عملکردی گروه های آموزشی تخصیص خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسام الدین ذگردی معاون برنامه ریزی دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس به تشریح برنامه های معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این دانشگاه پرداخت و گفت: در خصوص بودجه سال جاری باید تاکید کرد که تخصیص بودجه با همکاری معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی و در راستای زمینه سازی برای بودجه ریزی عملیاتی و دخیل شدن شاخص های عملکرد در تخصیص بودجه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه براساس مأموریت توافق شده با مدیریت هر پردیس به پردیس ها و بخشی از بودجه دانشکده ها بر اساس شاخص های عملکردی گروه های آموزشی تخصیص خواهد یافت.

همچنین ملاک قراردادن بودجه و هزینه های واقعی سال گذشته و تلفیق با برنامه های سال 1400 در راستای طرح تحول دانشگاه در تدوین بودجه، مورد توجه قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه دانشگاه تربیت مدرس بر اساس شاخص عملکرد گروه های آموزشی

تخصیص بودجه دانشگاه تربیت مدرس بر اساس شاخص عملکرد گروه های آموزشی