مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-16اقتصادي

12 میلیون ایرانی وارد بازار رمز ارز ها شده اند


12 میلیون ایرانی وارد بازار رمز ارز ها شده اند؛ 77 درصد آن ها با هدف حفظ ارزش پول پا به بازاری گذاشته اند که معاملات روزانه آن 5 تا 10 هزار میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهری آنلاین به نقل از اتاق بازرگانی تهران نوشت: دو کمیسیون بازار پول و سرمایه و اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران طی نشستی مشترک به بررسی و تحلیل وضعیت ارز های دیجیتال در کشور پرداختند.

فعالان بخش خصوصی حاضر در این جلسه، اغلب بر این عقیده بودند که دولت باید از رفتار ها و سیاست های سلبی دست بکشد و با وجود گرایش گسترده مردم به سرمایه گذاری در این بازار واقعیت ارز های دیجیتال را بپذیرد و نقش رگولاتور را ایفا کند.

اما نمایندگانی از بانک مرکزی نیز در این جلسه حضور داشتند که اعلام کردند که نگرش مثبت و یکنواختی در مورد رمزارز ها در کشور وجود نداشته و دولت نگرانی هایی در این زمینه دارد.

فریال مستوفی، رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران در ابتدای این جلسه به اقبال مردم به موضوع رمز ارز ها اشاره کرد و گفت: عدم ثبات اقتصادی و وجود انتظارات تورمی سبب شده که مردم اغلب بدون دانش کافی و در نظر گرفتن مبانی سرمایه گذاری، رفت و آمد عجولانه ای به بازار های مختلف داشته باشند و لازم است که مسئولان تدبیری اساسی برای مدیریت این رفتار های هیجانی بیندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیون ایرانی وارد بازار رمز ارز ها شده اند

12 میلیون ایرانی وارد بازار رمز ارز ها شده اند