مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-16بين الملل

پیگیری مرگ 170 فوک خزری از طریق وزارت خارجه


مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: چندی پیش لاشه 170 فوک خزری به ساحل آمد که از طریق وزارت امور خارجه در حال مذاکره با روسیه هستیم تا علت تلف شدن این تعداد فوک را به صورت رسمی دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، داود میرشکار با اشاره به اینکه چند سالی است شاهد مرگ و میر تعداد زیادی فوک خزری هستیم، افزود: اخیرا نیز لاشه 170 فوک به ساحل آمده است که در حال پیگیری علت مرگ فوک ها و به مذاکره با روسیه از طریق وزارت امور خارجه هستیم، در واقع از طریق وزارت امور خارجه موضوع را پیگیری و با روسیه مکاتبه می کنیم تا علل و دلایل این اتفاق را به صورت رسمی دریافت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که روسیه پاسخ مناسب را سریع تر ارائه دهد.

مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از تدوین برنامه اقدام ملی برای حفاظت از فوک خزری که گونه ای در معرض انقراض است، خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از تدوین برنامه اقدام ملی حفاظت از فوک خزری، این است که اقدامات مربوط به حفاظت از این گونه در معرض انقراض به صورت یکپارچه در کشور صورت گیرد، اظهار داشت: در صدد هستیم تا از موازی کاری بین ارگان ها و سازمان های مردم نهاد خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مرگ 170 فوک خزری از طریق وزارت خارجه

پیگیری مرگ 170 فوک خزری از طریق وزارت خارجه