مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-16اقتصادي

نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شد


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 را ابلاغ کرد.

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بخشنامه در اجرای مواد (96) و (111) قانون تامین اجتماعی و با عنایت به تصمیمات متخذه در شورای عالی کار و تصویب نامه هیات وزیران صادر شده است.

براساس بخشنامه صادر شده از ابتدای سال جاری تمامی مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 1399 برقرار شده است، به ترتیب برای دریافت کنندگان تا حداقل مستمری، به میزان 39درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان 26درصد به علاوه مبلغ ثابت 248 هزار و 355 تومان افزایش می یابد.

بر اساس مصوبات شورای عالی کار، حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان ماهیانه مبلغ 2 میلیون و 655 هزار و 495 تومان تعیین می شود.

مجموع آیتم های مبلغ مستمری سال 1399، مبلغ متناسب سازی، ضریب ترغیب و تفاوت تطبیق ناشی از اجرای متناسب سازی مرحله اول حقوق مستمری بگیران، مبنای اعمال افزایش مستمری ماده 96 قانون در سال جاری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شد

نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ابلاغ شد