مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-16اقتصادي

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط 10 شرکت سرمایه گذار در همدان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تاکنون 10 شرکت برای سرمایه گذاری در استان موفق به دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی از سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق (ساتبا) به مجموع 60 مگاوات شده اند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تاکنون 10 شرکت برای سرمایه گذاری در استان موفق به دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی از سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق (ساتبا) به مجموع 60 مگاوات شده اند.

شیرزاد جمشیدی اظهار کرد: امروزه کاهش ذخایر فسیلی، افزایش آلودگی های زیست محیطی و جمعیت، رشد اقتصادی و ضریب مصرف انرژی باعث شده که به فکر استفاده از منابع انرژی دیگری باشیم که یکی از این منابع، انرژی های تجدیدپذیر است که در طبیعت به وفور وجود دارد و از جمله آن می توان به انرژی های بادی، خورشیدی، زیست توده و زمین گرمایی و.

اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به میزان تابش نور خورشید در نقاط مختلف کشور ایران یکی از مناسب ترین راهکارها تأمین انرژی استفاده از نور خورشید است و استان همدان با 290 روز تابش سالانه خورشید یکی از مناطق مستعد و پرپتانسیل برای احداث نیروگاه های خورشیدی با راندمان بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط 10 شرکت سرمایه گذار در همدان

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط 10 شرکت سرمایه گذار در همدان