مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-16سياسي

پیگیری مرگ 170 فوک خزری از طریق وزارت امور خارجه


مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین برنامه اقدام ملی برای حفاظت از فوک خزری - که گونه ای در معرض انقراض است - خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داود میرشکار با تاکید بر اینکه هدف از تدوین برنامه اقدام ملی حفاظت از فوک خزری این است که اقدامات مربوط به حفاظت از این گونه در معرض انقزاض به صورت یکپارچه در ک+شور انجام شود، اظهار کرد: درصددیم تا از موازی کاری بین ارگان ها و سازمان های مردم نهاد خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه اقدام ملی با نظارت سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری و تلاش سازمان های مردم نهاد و همه ارگان های ذیربط انجام می شود، اظهارکرد: فوک خزری تنها گونه پستاندار دریای خزر محسوب می شود و این گونه در سال های اخیر به شدت در معرض خطر انقراض قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست درمورد چالش های موجود بر شرایط زندگی فوک خزری گفت: متاسفانه در دریای خزر با چالش هایی مواجه هستیم ازجمله فعالیت های صید و صیادی، ورود آلاینده های خشکی به دریا، ورود عوامل بیماری زا به ویژه بیماری ویروسی، شکار فوک خزری در شمال دریای خزر، کاهش سطح یخ و تردد یخ شکن ها در مناطقی که فوک های خزری زادآوری می کنند و دوران نوزادی را می گذرانند، ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مرگ 170 فوک خزری از طریق وزارت امور خارجه

پیگیری مرگ 170 فوک خزری از طریق وزارت امور خارجه