مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-16اقتصادي

راه اندازی استودیو کشاورز در لرستان


مدیر هماهنگی ترویج سازمان کشاورزی لرستان گفت: استودیو کشاورز با هدف آموزش انبوه به کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی افتتاح شد.

- ایسنا/لرستان مدیر هماهنگی ترویج سازمان کشاورزی لرستان گفت: استودیو کشاورز با هدف آموزش انبوه به کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی افتتاح شد.

یوسف آروان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح استودیو کشاورز، اظهار کرد: این استودیو با هدف از این کار تهیه، ضبط و پخش برنامه های کارشناسی بخش کشاورزی برای مدیران، کارشناسان، واحدای تولیدی و بهره برداران است.

وی عنوان کرد: تحت عنوان این طرح، برنامه های ضبط شده از طریق فضای مجازی و نرم افزار تاچ پخش و در اختیار همگان قرار می گیرد، لینک این نرم افزار در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

آروان با اشاره به این که مخاطبین ما از طریق تلفن های هوسمند اندروید می توانند نرم افزار تاچ را نصب کرده و برنامه های ما را ببینند، بیان کرد: هرکس در هر نقطه در استان و کشور می تواند برنامه های ما را از طریق این نرم افزار دریافت کند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی لرستان تأکید کرد: همچنین برنامه های استودیو کشاورز از طریق شبکه آموزش تحت عنوان شبکه برکت، در طول هفته پخش خواهد شد، که برای لرستان چند ساعت در هفته اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی استودیو کشاورز در لرستان

راه اندازی استودیو کشاورز در لرستان