مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-16سياسي

640 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر احداث می شود


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ساخت 640 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در استان بوشهر طی 9 ماه خبر داد.

- ، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای ساخت واحدهای مسکونی در بوشهر اظهار داشت: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان، 640 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر ساخته می شود.

وی افزود: هم زمان با سوم خرداد سال جاری، این پروژه در قالب یک برنامه مشارکتی بین این سه نهاد انقلابی آغاز و مسکن های 50 متری با اولویت افراد فاقد مسکن و مسکن های غیرمقاوم وارد فاز اجرایی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: برای ساخت هر واحد 50 متری، 150 میلیون تومان هزینه می شود و بر اساس یک برنامه زمان بندی شده در هفته دفاع مقدس در 31 شهریورماه، پنجم آذر در هفته بسیج و روز تأسیس کمیته امداد در 14 اسفندماه، این واحدها به مددجویان تحویل داده می شود.

لطفی بیان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری قریب به دو هزار واحد مسکونی نیز از محل تفاهم نامه های موجود با سازمان برنامه و بودجه، استانداری بوشهر، بنیاد مستضعفان، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در پارس جنوبی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیرین نیکوکار در حال ساخت است انتظار می رود تا پایان سال جاری بخش عمده ای از مشکلات خانواده های مددجویی به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

640 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر احداث می شود

640 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر احداث می شود