مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-16سياسي

استفاده نظام سلطه از رسانه به عنوان بازوی دیپلماسی علیه ایران


یک کارشناس سیاسی با بیان اینکه نظام سلطه از رسانه به عنوان بازوی دیپلماسی عمومی برضد جمهوری اسلامی استفاده می کند، گفت: تلاش برای مخدوش نشان دادن انتخابات بخش دیگری از این سیاست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن عابدینی شب گذشته در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که به صورت وبینار و به همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: انتخابات بیانگر رقابت یا تضاد دو یا چند تفکر و سلیقه در سطح جامعه است و این نشان دهنده ارزش تضاد و درگیری در حوزه خبر است و به همین دلیل برای ما دست اندرکاران رسانه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه انتخابات مخاطبان منطقه ای و بین المللی دارد و بینابر این دارای ارزش مجاورت جغرافیایی و معنوی است، افزود: میزان مشارکت در انتخابات زیاد است و این ارزش فراگیری دارد و به این دلیل نیز برای رسانه ها دارای اهمیت است.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: انتخابات نقطه عزیمت تحولات و دگردیسی حکومت ها بوده و انتخابات کشورهایی همچون گرجستان و اکراین انتخابات به محلی برای تغیرات عمیق در این کشورها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران یک سری نکات منحصر به فردی دارد که آن را متمایز می کند، اضافه کرد: انتخابات ایران در منطقه ای انجام می شود که اصولاً انتخابات به معنای واقعی در آن برگزار نمی شود کما اینکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نظام سلطه از رسانه به عنوان بازوی دیپلماسی علیه ایران

استفاده نظام سلطه از رسانه به عنوان بازوی دیپلماسی علیه ایران