مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-16سياسي

71 درصد از جمعیت آذربایجان غربی واجد شرایط رای دادن هستند


رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت:71 درصد جمعیت استان می توانند در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 28 خرداد شرکت کنند.

- ، علی مصطفوی شنبه شب در گفتگوی خبری با بیان اینکه 2 میلیون و 427 هزار و 277 نفر از مردم آذربایجان غربی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات 28 خرداد امسال هستند، افزود: این تعداد 71 درصد از جمعیت استان را شامل می شود.

وی ادامه داد: بر اساس آمار اعلامی ثبت احوال، سه میلیون و 435 هزار و 703 نفر ساکن شهرها و روستاهای آذربایجان غربی هستند که از این تعداد، 71 درصد واجد شرایط شرکت در انتخابات آتی هستند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: این دوره همچنین 64 هزار و 951 نفر رأی اولی بوده و برای نخستین بار در انتخابات می توانند حضور یابند.

وی از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی در هیأت های نظارت استانی و ابلاغ رأی این هیأت به داوطلبان خبر داد و اظهار کرد: افرادی که به رد صلاحیت خود در این مرحله اعتراض داشته باشند، تا چهار روز فرصت دارند تا این اعتراض را به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در تهران تسلیم کنند.

مصطفوی بیان کرد: در راستای رعایت پروتکل ها، تسلیم این اعتراض ها تسهیل شده و داوطلبان معترض می توانند با مراجعه به فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد از جمعیت آذربایجان غربی واجد شرایط رای دادن هستند

71 درصد از جمعیت آذربایجان غربی واجد شرایط رای دادن هستند