مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-16ورزشي

چرا هوادار یک تیم فوتبال می شویم؟


اگر تک ستاره های یک تیم در خدمت تیم باشند موفقیت در آن تیم بالا می رود و این امر می تواند الگویی برای یک جامعه باشد؛ زیرا جامعه تعداد اندکی نخبه دارد که می توانند در موفقیت جامعه نقش آفرین باشند؛ - ایسنا/قم یک روانشناس اجتماعی گفت: اگر تک ستاره های یک تیم در خدمت تیم باشند موفقیت در آن تیم بالا می رود و این امر می تواند الگویی برای یک جامعه باشد؛ زیرا جامعه تعداد اندکی نخبه دارد که می توانند در موفقیت جامعه نقش آفرین باشند؛ اما چیزی که موفقیت نهایی را رقم میزند مسئله همکار بین همه احاد جامعه و بین احاد جامعه و نخبگان است.

چه چیزی به تو می رسد؟ 22 نفر دنبال یک توپ می دوند، چه چیز آن جذاب است؟ و صدها سوال دیگر که همه هواداران فوتبال بارها و بارها آن را شنیده اند.

این پدیده عجیب به گونه جاذبه ایجاد کرده است که اگر تیم ها به صورت متوالی شکست بخوردند و به دسته های پایین تر هم بروند طرفداران شان گاهی بیشتر از بازیکنان اشک می ریزند وخشمگین می شوند؛ اما همچنان هوادار آن تیم می مانند به تیم های دیگر تمایل پیدا نمی کنند و زمانی هم که دلیل این شدت از علاقه را می پرسی به جواب هایی قاطع نمی رسید.

فوتبال در اصل نوعی ورزش است؛ اما در جامعه امروزی این ورزش پای فراتر گذاشته و در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را راه داده است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هوادار یک تیم فوتبال می شویم؟

چرا هوادار یک تیم فوتبال می شویم؟