مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-16اجتماعي

برگزاری آزمون های نهایی در 123 حوزه امتحانی/ والدین دغدغه نداشته باشند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال های گذشته، آزمون های نهایی در 65 حوزه امتحانی در استان برگزار می شد، اما امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بیشتر این آزمون ها در 123 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

- حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این که در سال های گذشته، آزمون های نهایی در 65 حوزه امتحانی در استان برگزار می شد گفت: امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی این آزمون ها در 123 حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی افزود: در سال های گذشته دانش آموزان همهء رشته ها در یک روز در آزمون شرکت می کردند ولی امسال آزمون های رشته های مختلف در روزهای متفاوتی برگزار می شود.

وی با بیان این که  در آزمون ها، تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد و والدین و دانش آموزان دغدغه ای نداشته باشند، گفت: در هر حوزه امتحانی مراقبین سلامت نیز حضور دارند و دانشگاه علوم پزشکی هم با دقت و حساسیت بالا نظارت خواهد داشت.

اصغری با اشاره به دغدغه ءدانش آموزان در رابطه با سطح آزمون های حضوری خاطرنشان کرد: 30 درصد محتوای کتاب ها حذف شده است و سطح سوالات آزمون ها نیز به دلیل آموزش غیرحضوری در سطح مناطق نیمه برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های نهایی در 123 حوزه امتحانی/ والدین دغدغه نداشته باشند

برگزاری آزمون های نهایی در 123 حوزه امتحانی/ والدین دغدغه نداشته باشند