مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-15فرهنگي

شکل گیری یک فیلم سینمایی از دل «رز»/ نمایشی عاشقانه و موزیکال


عباس عبدالله زاده از آماده سازی نمایشی عاشقانه و موزیکال به نام «رز» خبر داد و عنوان کرد قرار است از دل این اثر نمایشی یک فیلم سینمایی نیز شکل بگیرد.

- عباس عبدالله زاده از آماده سازی نمایشی عاشقانه و موزیکال به نام رز خبر داد و عنوان کرد قرار است از دل این اثر نمایشی یک فیلم سینمایی نیز شکل بگیرد.

عباس عبدالله زاده نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیتش به و سرعت نگرفتن مراحل واکسیناسیون تمرین ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت آفیش تعداد کمی از بازیگران در هر جلسه از تمرین صورت می گیرد.

عبدالله زاده درباره بازیگران نمایش توضیح داد: فعلاً بازیگران نمایش از گروهی جوان تشکیل شده اند اما با پیشرفت تمرین ها ممکن است بازیگران شاخص تری نیز به کار اضافه شوند.

کارگردان نمایش اکوان دیو یادآور شد: همچنین قرار است از دل این نمایش یک فیلم سینمایی نیز شکل بگیرد که البته داستان و فیلمنامه ای مجزا دارد اما حول و حوش اتفاقاتی است که بازیگران نمایش درگیرش هستند.

این پروژه و اینکه بتوانم از دل یک تئاتر، فیلمی سینمایی بیرون بیاورم یکی از جاه طلبی های من است که امیدوارم بتوانم آن را عملی کنم.

وی در پایان عنوان کرد: نمایش رز دارای یک اتفاق ویژه است که داستانِ فیلمنامه فیلم سینمایی را می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری یک فیلم سینمایی از دل «رز»/ نمایشی عاشقانه و موزیکال

شکل گیری یک فیلم سینمایی از دل «رز»/ نمایشی عاشقانه و موزیکال