مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 22:452021-05-15اجتماعي

ماجرای تغییر برخی حوزه های المپیادهای علمی بعد از توزیع کارت آزمون!


تعدادی از خانواده ها عنوان کردند که یک روز قبل از برگزاری المپیادهای علمی، محل آزمون فرزند آنها تغییر کرده بود و این در حالی بود که آنها کارت ورود به جلسه را دریافت کرده بودند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان از جمعه 24 اردیبهشت با موافقت ستاد کرونا آغاز شد؛ روز اول، المپیاد فیزیک، مرحله دوم کامپیوتر و شیمی برگزار شد.

اما این آزمون ها با گلایه هایی همراه بود؛ تعدادی از خانواده ها عنوان کردند که محل برگزاری آزمون فرزند آنها تغییر کرده بود و این موضوع یک روز قبل از برگزاری آزمون به خانواده ها از طریق پیامک اطلاع داده شده بود و خانواده ها می بایست به سایت المپیادها مراجعه کرده و کارت آزمون را دوباره پرینت می گرفتند تا محل آزمون جدید را ببینند.

این موضوع در شرایطی بود که برخی خانواده ها دیر متوجه پیامک شدند و یا اصلا متوجه نشدند و با خیال راحت از اینکه کارت آزمون را در دست دارند، فرزندشان را به محل آزمون بردند و استرس و اضطرابی برای دانش آموزان ایجاد شد.

 یکی از دست اندرکاران مرحله دوم المپیادهای دانش آموزی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: این مشکل فقط در تهران رخ داده بود و در حوزه های شهرستان ها هیچ مشکلی وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تغییر برخی حوزه های المپیادهای علمی بعد از توزیع کارت آزمون!

ماجرای تغییر برخی حوزه های المپیادهای علمی بعد از توزیع کارت آزمون!