مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:202021-05-15فرهنگي

اسکورسیزی بدون «دنیرو» ادامه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ددلاین، رابرت دنیرو که برای فیلمبرداری فیلم قاتلان ماه کامل در اوکلاهاما به سر می برده دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شده اما این جراحت در زمان حضور او در سر صحنه فیلمبرداری روی نداده است و حالا نماینده این .

- مصدومیت پای رابرت دنیرو ، ساخت فیلم قاتلان ماه کامل ساخته جدید مارتین اسکورسیزی را به تعویق نخواهد انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ددلاین، رابرت دنیرو که برای فیلمبرداری فیلم قاتلان ماه کامل در اوکلاهاما به سر می برده دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شده اما این جراحت در زمان حضور او در سر صحنه فیلمبرداری روی نداده است و حالا نماینده این بازیگر برنده اسکار اعلام کرده که دنیرو برای ادامه مراحل درمان خود به نیویورک بازگشته است.

با وجود عدم حضور رابرت دنیرو ، مراحل فیلمبرداری وسترن قاتلان ماه کامل مختل نخواهد شد چرا که وی تا سه هفته دیگر قرار نبوده مقابل دوربین برود.

قاتلان ماه کامل بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته دیوید گرن ساخته می شود و داستان آن درباره مجموعه قتل هایی است که در دهه 1920 میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتل ها سازمان تازه تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورسیزی بدون «دنیرو» ادامه می دهد

اسکورسیزی بدون «دنیرو» ادامه می دهد