مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-15بين الملل

ایروان از باکو خواست نیروهایش را از خاک ارمنستان خارج کند


سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان با این ادعا که نیروهای جمهوری آذربایجان در خاک ارمنستان حضور دارند، از باکو خواست از تشدید تنش خودداری کرده و آن ها را خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان امروز (شنبه) ابراز امیدواری کرد باکو نیروهایش را از خاک ارمنستان خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاس ، وی اظهار داشت: ما یک بار دیگر تاکید می کنیم که طرف آذربایجانی به خاک کشور مستقل ارمنستان تجاوز کرده است.

ما بیانیه های شرکای بین المللی خود که از جمهوری آذربایجان خواسته اند واحدهای مسلح خود را فوراً از قلمرو ارمنستان خارج کند، تحسین می کنیم.

این مقام وزارت خارجه ارمنستان افزود: امیدواریم طرف آذربایجانی به این درخواست ها توجه کند و شرایط را بیش از این تشدید نکند.

وی تاکید کرد: ارمنستان مصمم است همه اقدامات لازم برای اطمینان از تمامیت ارضی خود را به کار ببندد و در این خصوص از طرق مختلف شرکایش را مطلع کرده است.

روز چهارشنبه، وزارت دفاع ارمنستان ادعا کرد نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان تلاش کردند اقدامی خاص را در ساعات آغازین همان روز در یکی از مناطق مرزی استان سیونیک ارمنستان انجام دهند.

ساعاتی بعد از آن نیکول پاشینیان سرپرست نخست وزیری ارمنستان هم گفت که نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان از مرز ارمنستان عبور کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروان از باکو خواست نیروهایش را از خاک ارمنستان خارج کند

ایروان از باکو خواست نیروهایش را از خاک ارمنستان خارج کند