مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-15سياسي

نتایج رسیدگی به پرونده فوت آزاده نامداری در اختیار مرجع قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی آرانی، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال 1400 گفت: - مسجدی آرانی گفت: جلساتی برگزار شده تا در خصوص پیشگیری از سقط های جنایی که تهدید جدی برای مادران است اقداماتی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی آرانی، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال 1400 گفت: اتفاق ناگواری که در افغانستان افتاد و دختران دانش آموز کشته شدند را محکوم می کنیم.

این اتفاق ماحصل سیاست های اسراییل و ایادی آن در منطقه است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: امیدوارم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات حضور داشته و برگ زرین دیگری رقم بزنند.

وی با اشاره به برنامه های پزشکی قانونی در سال 99 گفت: برنامه های ما در کوتاه مدت با پیگیری همکارانمان در کمتر از زمان مشخص شده محقق شده است و تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت در راستای برنامه های پیشگیری داشته ایم.

مسجدی آرانی با اشاره به شرایط کرونا در کشور گفت: زمان پاسخگویی به پرونده ها 10 درصد کاهش پیدا کرده است.

اتفاق خوب دیگر استمرار سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه بود که برای کاهش مواد مصرفی آزمایشگاهی نیز اقدامات خوبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رسیدگی به پرونده فوت آزاده نامداری در اختیار مرجع قضایی

نتایج رسیدگی به پرونده فوت آزاده نامداری در اختیار مرجع قضایی