مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-15اجتماعي

سیستم هوشمند دامداری چه مزیت هایی دارد؟


چند دهه پیش اگر به یک مدیر مزرعه گاوداری می گفتید که می تواند بدون استفاده از تعداد زیادی نیروی انسانی و صرفاً از طریق یک سیستم هوشمند، تمام حرکات گاوها در گاوداری را کنترل کند، - موقعیت آن ها را ببیند و از سلامت جسمی شان باخبر شود، هیچ کس حرف شما را باور نمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام سروین فارم، در دهه های گذشته تمامی موارد برای رسیدگی به دام به نیروی انسانی خاص خود نیاز داشت و امکان این نبود که مواردی همچون مکان یابی، سلامت دام یا فحل یابی گاوها در آنِ واحد و با یک سیستمِ سریع انجام پذیرد.

اما امروزه و به واسطه روی کار آمدن سیستم های هوشمند، چنین اتفاقی دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست و سروین فارم ، به عنوان یکی از قدرتمندترین سیستم های هوشمند در این زمینه، کار را برای شما آسان تر نیز کرده است.

اما چرا سروین فارم، در میان سیستم های هوشمندِ نوعِ خود، از رقبا یک سر و گردن بالاتر است؟ در چند پاراگراف این موضوع را مشخص می کنیم: مدیریت همه جانبه شاید خیلی ها ندانند، اما برای مدیریت صحیح و استاندارد یک مزرعه گاوداری، شما باید جنبه های مختلفی را در نظر بگیرید.

از مواردی که به مدل نگهداری گاوها مربوط می شود گرفته تا تغذیه آن ها، وضعیت سلامتی شان، میزان شیردهی و حالات مربوط به باروری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم هوشمند دامداری چه مزیت هایی دارد؟

سیستم هوشمند دامداری چه مزیت هایی دارد؟