مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-15سياسي

برخی جریان های سیاسی تمایلی به ساماندهی فضای مجازی ندارند


مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر جریان انتخابات گفت: برخی جریان های سیاسی با هدف بهره برداری حد اکقثری از فضای متلاطم فزای مجازی تمایلی به ساماندهی آن - پیرامون تأثیرات فضای مجازی بر فضای انتخاباتی اظهار کرد: نقش فضای مجازی بر مردم و تأثیر آن بر تصمیم گیری آنها قابل تأمل است.

با توجه به اینکه مردم تصمیم گیری های خود را بر مبنای اطلاعاتی که دریافت می کنند، فارغ از درست و غلط بودن آن، تأثیر فضای مجازی بر انتخابات غیرقابل انکار است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین ادامه داد: یکی از تصمیم گیری های مهم مردم مربوط به انتخابات است و اطلاعاتی که امروزه در بستر شبکه های اجتماعی قرار می گیرد، نقش مؤثری در تصمیم گیری مردم دارد و بی توجه به صحت، سلامت و کیفیت این اطلاعات ملاک مردم محسوب می شود.

وی عنوان کرد: عمده کسانی که از فضای مجازی استفاده می کنند، سواد آن را ندارند و منظور از سواد فضای مجازی، تکنیک های های شناسایی اطلاعات ناقص و یا حتی در مواردی غلط است.

کبودوند افزود: مهم ترین و ضروری ترین، راه به حداقل رساندن آسیب های فضای مجازی در انتخابات، افزایش سواد فضای مجازی خانواده ها و مخاطبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جریان های سیاسی تمایلی به ساماندهی فضای مجازی ندارند

برخی جریان های سیاسی تمایلی به ساماندهی فضای مجازی ندارند