مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-15اجتماعي

آپارتمان های تهران سبز می شوند


طرح کاشت مشارکتی و نگهداشت گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی از هفته جاری شهر تهران از سوی اداره کل آموزش های شهروندی و با همکاری سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در سطح محلات و مجتمع های آپارتمانی مناطق 22 گانه اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در سه محور قوانین و حریم خصوصی، همسایگی و مشارکت و محیط زیست با تاکید بر کاهش پسماند از اول دی ماه 99 و با ابلاغ مستقیم شهرداری تهران به تمام مجموعه های تابعه شهرداری تهران کار خود را آغاز کرد.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به مشارکت و همکاری فعال این سازمان در طرح های محیط زیستی پویش ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی، گفت: چهار طرح محیط زیستی با عنوان باغچه محله و مجتمع آپارتمانی ، دیوار سبز مشارکتی ، کاشت گل و گیاه مشارکتی خانواده و ˏالمان مشارکتی در قالب این پویش اجرا می شود.

وی در تشریح اقدامات حوزه طرح کاشت مشارکتی و نگهداشت گل و گیاه، خاطرنشان کرد: در حوزه باغچه محله و مجتمع آپارتمانی، باغچه ها بسته به هدف می توانند برای عموم ساکنان محلات به کار گرفته شوند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها افزود: طراحی و اجرای این باغچه ها برای اهداف مختلفی مثل زیست محیطی، اقتصادی، جلب مشارکت و تقویت حس تعلق به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپارتمان های تهران سبز می شوند

آپارتمان های تهران سبز می شوند