مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-15سياسي

پیش بینی یک هزار و 100 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی بابیان اینکه انتخابات را با تأکید بر اصل بی طرفی و قانون مداری برگزار می کنیم تا سلامت آن حفظ شود، گفت:پیش بینی برپایی هزار و 100 شعبه اخذ رای در استان را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به شیوع کرونای هندی است که در این راستا در مرزهای شرقی باید مراقبت لازم صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در خراسان جنوبی کرونای هندی مشاهده نشده است، بیان کرد: خوشبختانه در خراسان جنوبی از پیک چهارم عبور کرده و میزان بیماران کرونایی سیر نزولی دارد.

نقش واکسیناسیون در کاهش آمار فوتی بیماران کرونایی ملانوری با بیان اینکه در هفته های اخیر فوتی های ناشی از تسهیلات در نظر گرفته شده است، گفت: این تسهیلات با اولویت بانوان سرپرست خانوار پرداخت می شود.

ملانوری با بیان اینکه خراسان جنوبی از نظر تجهیزات پزشکی نیز در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است، ادامه داد: ما در خراسان جنوبی هیچ جایی نداریم که اکسیژن ساز نداشته باشد و در حال افزایش تجهیزات هستیم.

وی اظهار کرد: در حوزه مسائل عمرانی نیز خواست و برنامه ما بر این بوده است که تغییر مدیریتی در استان موجب توقف این پروژه ها نشود بلکه با سرعت بیشتری نیز ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی یک هزار و 100 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی

پیش بینی یک هزار و 100 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی